Monday 30 January 2012

..Nak Tulis Apa..?

Assalamualaikum,
...hari2 duduk depan komputer tapi malas sangat rasanya nak menaip...padahal dalam kepalaotak ni ada macam2 idea nak menulis...datang dah penyakit malas ni...apasal tah..!!..hari2 camni lah...ni dah dekat pukul satu ni tak tidur2 lagi...esok nak kerja pulak...udah jadi macam satu rutin pulak tidur lambat bangun awal...not good..!!....tapi kena juga bangun awal kan...nak Subuh dulu pastu nak hantar ' kakak ' pergi sekolah pulak..pastu nak masuk kerja pulak...aduhhh...letih!

..malam ni pun duduk depan tv...instead of jadi macam orang lain yang dok concentrate tengok AJL...aku tukar channel 433 Fox Movie tengok Gulliver's Travel.....instead of tengok mr macho Faizal Tahir aku boleh tengok pula perut gendut Jack Black...hmm...susah nak fahamkan...dulu minat juga tengok AJL ni....zaman banyak lagu yang aku suka dengar...tapi sekarang ni dah kurang dengar lagu..maksud aku dah kurang beli kaset...kalau dengar pun melalui radio kat off aku tu...banayk lagu2 sekarang aku dengar tapi tak tahu pun siapa yang nyanyi...tajuk lagu pun tak tau...kecualilah lagu2 yang aku rasa terkesan sikit kan aku baru la aku cuba2 find out siapa penyanyinya...well nak buat macamana....i'm stuck in the 80's!!!!!!!!

..anyway tahniah la kepada pemenang malam ni...Awan Nano..tu pun aku tau dari fb LangkawiFM yang aku baca tadi...rasanya aku pernah dengar lagu ni main kat radio...penyanyi dia siapa Hafiz?..Akademi Fantasia ?...okay stop....tak mau memeningkan kepala aku....not my favourite tv program.....!!!...bukan makna nya aku tak suka muzik...tapi aku ni memilih juga muzik apa yang aku nak dengar...aku lebih suka pada lagu pada zaman aku nak meningkat dewasa dulu...lagu2 sekarang ni kureng sikit...zaman anak2 aku la ni....ye la..nak dengar ringtone lagu Cinta Muka Buku keluar sila call anak aku ya...tapi kalau call aku ringtone Soldier Of Fortune la yang keluar...

,,,huh...dalam tak tau nak tulis apa tu penuh juga 4 perenggan....tu yang aku malas nak menulis tu...start keluar idea je mulalah payah nak stop...tapi nak mula tu...ya rabbi....jap aaa...aduh terpasang lagu Soldier of Fortune pulak...enjoy lahhhhh....


No comments: