Saturday 14 January 2012

..azzaazman...

Assalamualaikum,
..akhirnya...sejak aku start buat blog ni ( New Year ari tu )...aku nak tengok siapalah follower pertama aku ni..?...aku pun bukannya promote banyak tempat pun...2/3 tempat jer...biasalah orang baru...segan ada malu pun ada...tapi buat kering jer masukkan url aku kat beberapa tempat...akhirnya ni lah orangnya yang jadi orang pertama follow blog aku...dia pun blogger juga tapi blogger lama lah...veteran dah rasanya dalam dunia blogging ni...entry dalam blog dia pun banyak...setakat ni aku sempat baca sebahagian darinya saja tapi tak apa...nanti aku khatam sampai habis...

...bukan saja dia orang first follow aku ..siap bagi tips lagi camana nak elokkan blog aku ni...thank you..!...aku dah adjust sedikit sebanyak apa yang patut lepas baca tip2 dia tu...bagus juga...thank you sekali lagi...!!..Aku ni sebenarnya bukan pandai sangat IT ni...kebanyakannya aku trial & error saja...jadi ke tak ni..?..jadi ke tak ni ..?..ahh klik jer la...tengok apa jadi....kebanyakannya aku belajar camtu lah...tapi banyak juga yang aku ikut tips yang ada dalam dunia maya ni...cari lah kat google ke..mana ke...senang betul dunia sekarang ni kan..?

Anyway...kalau nak baca blog azzaazman ni boleh klik kat sebelah tu..kat tempat aku tulis ..' blog yang aku ikut '....banyak juga bahan bacaan yang boleh meringankan kepala otak yang tengah berserabut...nak relax2..nak santai2...pautan kat blog dia pun banyak...blog orang2 lain yang okay2 juga...so enjoy ya..!!!
Dan sebagai tanda penghargaan ni aku nak bagi souvenir apa kat azzaazman ni ya..?...apa yang ada di Langkawi tapi tak ada di Main Land..?...Any suggestion..?....

Kita tungguuuuuuuuuuuuuuuuu........

No comments: