Sunday 1 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum,
Selamat Tahun Baru 2012....aku tak tahu apa yang di takdirkan padaku pada tahun baru ini...jauh sekali untuk berazam sesuatu seperti kebanyakan orang buat...bagiku setiap hari yang mendatang akan aku tempuhi jua walaupun pahit ataupun manis...dalam usia sebegini dah terlalu banyak yang aku tempuhi dan telah membuatkan aku menjadi insan yang terpaksa mengalami segala-galanya dengan penuh ketabahan...tapi bagiku itu sesuatu yang normal...setiap insan di mukabumi ini pasti akan di uji oleh Pencipta kita...bergantunglah masing2 macamana caranya untuk menghadapi ujian itu....
Pasti ada yang tertanya kenapa Blog aku bertajuk Peluang Ke 2....well!..macamana nak terangkan ya...aku rasa tahun2 yang kebelakangan ni aku terlalu banyak di asak dengan ujian2 yang sangat berat...kehidupan ku...kerja ku...keluarga ku....maruah diri ku...sehingga aku hampir rasa untuk mengalah namun aku kuatkan juga semangat untuk menempuhi segalanya dan sekarang Alhamdulillah aku rasa kehidupan aku ada sedikit perubahan dan aku berharap semoga ianya akan menjadi terus bersinar...
Semoga di tahun 2012 ini segala-galanya akan berjalan lancar untuk ku...tapi aku faham manusia tak akan dapat lari dari masalah...semoga Allah berikan aku kekuatan untuk menghadapinya sepertimana yang DIA selalu melindungiku sepanjang kehidupan ku ini...
Aku anggap ini Peluang Ke 2 ku dalam kehidupan ini.....

No comments: