Friday 24 February 2012

...lamanya...

Assalamualaikum,
..tengok tajuk saspen jer...yang sebenarnya lama dah tak update blog ni...start daripada line TM kat rumah aku  ni down minggu lepas sampai 5 hari aku tak mengadap pun komputer ni..dah okay line ni aku pun agak sibuk sikit dengan tugas so tak sempat nak tulis apa2...lagipun kekurangan idea juga sekarang ni...jadi blank semacam jer...kalau aku ni penulis novel dah sah la tak berasap dapur..asyik blank jer bila novel nak siap..!!!

...tapi kadang2 bila dah start menaip ni secara tiba2 pulak ada juga benda yang nak di tulis..walaupun tah apa2 yang di tulis..macam tu lah kot ye penulis2 kita berkarya...duduk jer depan tempat atau bahan untuk meluahkan idea tu terus macam air keluar ...entah ler..betul atau tidak aku pun tak tahu...

...apa yang aku merepek ni pun aku tak tahu tapi dah masuk perenggan ke tiga ni...itu cara tak ada idea tu..kalu ada tah macamana lagi aku taip...mau lenguh habis semua jari2 ku...macam lagu la pulak..!!!..Nak cerita apa tah kat sini...mungkin setakat ni dulu kot...saja nak perangat balik enjin...esok kot ada cerita2 lain boleh la di kongsi bersama..jumpa lagi ya.....!!!!

No comments: